12.3 °C, 3.9 m/s, 54 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiSabiedrībaValsts sociālās apdrošināšanas aģentūra atsāks klientu apkalpošanu klātienē
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra atsāks klientu apkalpošanu klātienē
05/06/2020

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA) no 10. jūnija atsāks klientu apkalpošanu klātienē. Lai ievērotu piesardzības pasākumus, apkalpošana tiks organizēta tikai pēc iepriekšēja pieraksta.

VSAA informē, ka pierakstīties klātienes apmeklējumam var, zvanot pa tālruni vai rakstot e-pastu konkrētajai nodaļai, uz kuru vēlas doties. VSA nodaļu kontaktinformācija pieejama ŠEIT.

 

Tā kā ne visos VSAA klientu apkalpošanas centros ir pietiekami plašas uzgaidāmās telpas, klienti tiek lūgti ierasties precīzi norādītajā laikā un klientu apkalpošanas zālē ieiet tikai tad, kad tiks uzaicināti. Klientu apkalpošanas centru telpās VSAA aicina ievērot distanci, izmantot savus mutes un deguna aizsegus un personiskos rakstāmpiederumus. Riska grupas personas un apmeklētājus ar elpceļu saslimšanas pazīmēm VSAA lūdz no klātienes apmeklējuma atturēties.

 

Ārkārtējās situācijas periodā VSAA klienti izmantoja iespējas pakalpojumus pieprasīt elektroniski un, nosūtot iesniegumus pa pastu – aprīlī šādi saņemti 98,1 procenti, bet maijā 97,7 procenti no kopējā iesniegumu skaita. Pārējie izmantoja VSAA telpās izvietotās pasta kastītes kā arī pašvaldību klientu apkalpošanas centru starpniecību.

 

VSAA aicina arī pēc ārkārtējās situācijas beigām VSAA pakalpojumus pieprasīt neklātienē, izmantojot “E-iesniegumu” VSAA vai “Iesniegumu iestādei” portālā latvija.lv. Iesniegumus VSAA var nosūtīt arī pa pastu, adresējot jebkurai VSAA nodaļai, vai darba laikā no pulksten  8.30 līdz 17 atstāt iesniegumus VSAA nodaļās izvietotajās pasta kastītēs.

 

 

Foto: Jelgavas pilsēta

 

Informācija: Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra